CEO-ontbijt - Dag van de customer contact-medewerker

Event date: 
donderdag, 19 september, 2019

De Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september kan rekenen op de warme steun van de CEO's van onze aangesloten leden. Vorig jaar kwamen ze voor de Dag van de Customer Contact-medewerker samen bij BASF.

Ook dit jaar organiseren we weer een CEO-ontbijtsessie en deze belooft opnieuw zeer inspirerend en boeiend te worden. Op 19 september is DHL Express gastheer. Jouw CEO mag uiteraard niet ontbreken op dit exclusieve event. Bevestig zeker zijn of haar komst.

 

Tijdens het CEO-ontbijt zijn er twee 'agendapunten'.

  • Zo komt de CEO van DHL Express BeLux, Danny Van Himste een boeiende keynote geven. Zijn visie op ondernemen, klantgerichtheid en innovatie wil jouw CEO zeker niet missen, net zoals het goede gezelschap van de andere CEO's.

 

  • De tweede reden om naar het CEO-ontbijt te komen? Na de keynote is er in het popup contact center een inbelsessie met een aantal medewerkers van jullie contactcenter. Jouw CEO krijgt de kans om medewerkers via telefoon te bedankenvoor hun dagelijkse inzet. Een grotere schouderklop kunnen ze op de Dag van de Customer Contact-medewerker niet krijgen!

Een inspirerende en motiverende ochtend dus. Dit mag jouw CEO niet missen!

Check dus snel de beschikbaarheid en bevestig diens komst.

 

JA, wij doen mee aan het CEO-ontbijt op 19 september. Schrijf onze CEO aub in: