Contact Center - The day after Tomorrow - exclusief voor leden

Event date: 
maandag, 11 juni, 2018 - 15:30

Onze trouwe partner en sponsor Newco doet u een fantastisch aanbod: ga op 11 juni gratis naar het symposium ‘Contact Centers – the day after tomorrow’. Een uniek aanbod uitsluitend op uitnodiging voor CCForum-leden.

 

Het symposium

Onze omgeving verandert razendsnel. Voor NewCo de aanleiding om enkele visionaire sprekers samen te brengen en de actualiteit van vandaag te bekijken met een blik op morgen. 

 

Programma

15.30 – 18.30 uur: keynote session

  • Steven Van Belleghem – Nexxworks: Steven is een autoriteit op het vlak van de transformatie van klantenrelaties en de toekomst van marketing. Zijn laatste boek “Customers The Day After Tomorrow” staat bij de top van internationale businessboeken. Hij inspireert ons over het thema: hoe zet je de klant centraal in een high speed digitale wereld? En wat betekent dit voor het customer contactcenter-businessmodel?
  • Siegfried Schallenmüller - Dimension Data: Siegfried is general manager customer experience in Europa. Hij kan terugblikken op meer dan 20 jaar ervaring in e-commerce en oplossingen voor digitale klantenrelaties. Zijn laatste dada? De integratie van IoT (Internet of Things) als onderdeel van geïntegreerde geautomatiseerde customer journeys en artificiële intelligentie om klantenervaringen naar een hoger niveau te tillen.

 

18.30h – 20.00 uur: netwerkreceptie

 

Praktisch

Datum: 11/06

Plaats: Brabantse Golf - Steenwagenstraat 11, 1820 Melsbroek

 

‘Contact Centers – the day after tomorrow’ is enkel toegankelijk op uitnodiging. Gelieve je hier te registreren.

 

Waarom dit unieke aanbod? 

Eddy van de Poel verwoordt het zo: “Hoewel NewCo Communications opereert vanuit het buitenland, verlenen we diensten aan voornamelijk Belgische consumenten. In die zin is het voor NewCo van essentieel belang om het reilen en zeilen van de Belgische contactcenterwereld op de voet te volgen. Customer Contact Forum is voor ons een uitstekend initiatief en medium om ideeën en ervaringen uit te wisselen en de evolutie in de Belgische contactcenterwereld te volgen. Ons symposium is nu een unieke kans om hiervoor iets terug te doen.”

 

Vanweg CCForum alvast een van harte dank je wel. 

 

Iedereen moet op voorhand inschrijven via www.newcocoms.com/summit. We hebben een gelimiteerd aantal plaatsen. U ontvangt een bevestiging per mail.