De sleutelrol van customer service teams bij e-commerce. Op bezoek bij Corona direct

Event date: 
dinsdag, 17 september, 2019

Klanten leggen de lat steeds hoger als het om snelheid en om service gaat. Dat verwachtingspatroon legt behoorlijk veel druk op een customer contactafdeling.

E-commerce legt deze lat nog hoger.

Aanbiedingen en dienstverlening worden steeds gepersonaliseerder. Bestelde producten pas betalen als je tevreden bent bijvoorbeeld of artikelen van thuis uit terugsturen via een ophaalservice zijn binnenkort een dagelijkse realiteit.

Maar al deze trends hebben een belangrijke impact voor de customer service en de customer contact-medewerker. Want hoe meer interacties met de klant, hoe groter de kans dat de klant contact zoekt met een bedrijf. 

Hoe positioneer je de customer contact afdeling in dit e-commerce verhaal?

Dat ontdekken we samen bij Corona direct op 17 september.

Het programma ziet er alvast veel belovend uit:

  • 17 u :  Welkomstkoffie
  • 17 u 30 : Welkomstwoord CCForum
  • 17 u 40 : Thierry Moubax brengt een boeiende keynote over trends in e-commerce en over trends in customer behaviour. 
  • 18 u 20 : Georges Van Den Hauten vertelt het verhaal van Corona direct : hoe zijn mederwerkers omgaan met de uitdagingen die e-commerce hen brengt
  • 19 u: Discussieronde met aansluitend een bezoek aan de customer contactafdeling
  • 20 u:  Netwerkdrink

Leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 95 euro. 

Plaats van afspraak : Corona Direct, De Kleetlaan 7A, 1831 Machelen

Je ziet: een evenement om niet te missen. Reserveer dus zeker jouw plaats en breng gerust een collega mee: