Klantencontacten 2.0: vandaag innovatief, morgen mainstream

Event date: 
dinsdag, 18 september, 2018 - 16:00

Met Omar Mohout en Veronique Grimon gaan we voor twee sprekers waarbij innovatie in hun DNA zit. Zij gaan voortdurend op ontdekking, verlaten begane paden en zetten volop in op nieuwe trends, kanalen en mogelijkheden voor effectievere klantencontacten. Be inspired!

BeCentral (Brussel) 

 

AAN WIE IS DE TOEKOMST?

Als het van onze sprekers afhangt van de bedrijven en ondernemers die een gezond evenwicht vinden tussen digitaal en menselijk/persoonlijk contact.

  • Veronique Grimon van het wervings- en selectiekantoor Spring Professional positioneert zich als ‘het nieuwe merk voor het nieuwe werken’. Hoe managen zij hun klantencontacten doorheen de customer journey?
  • Met Omar Mohout halen we een innovatie-duizendpoot naar CCForum: technologie-ondernemer, adviseur, hoogleraar, bestuurder en auteur. Als iemand ons een kijk kan geven op technologie die straks onze sector faciliteert, is hij het wel.

Stof genoeg om nieuwe inzichten te verwerven, trends en opportuniteiten te ontdekken voor je klantencontacten.

 

Programma

  • 16 u. - 16.15 u.: onthaal bij BeCentral Brussel
  • 16.15 u. - 16.30 u.: welkom
  • 16.30 u. - 17 u.: 
    • Intro: de customer journey, menselijke en digitale interactie combineren in werving en selectie - Veronique Grimon, managing director Spring Professional 
  • 17 u. – 17.40 u.:
    • Key note speaker: welke trends zien we in Europa inzake customer experience en interactie? Welke innovatieve ontwikkelingen zullen hierop straks een belangrijke impact hebben? - Omar Mohout, innovatie-duizendpoot, thuis bij start-ups en Fortune 500-bedrijven
  • 17.40 u. – 18.40 u.: vragenronde, ervaringsuitwisseling en discussie
  • 18.40 u.: receptie en broodjeslunch

 

Leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 95 euro (of slimmer: worden lid van CCForum). Ook de no show fee bedraagt 95 euro.

 

Be inspired op 18 september 2018 en schrijf je in …