Topseminar: “The Future Today”!

Event date: 
donderdag, 13 juni, 2019

Een seminar van onze partner NewCo Communications.

Op de agenda staan twee topsprekers over twee actuele thema's: Artificial Intelligence en customer experience via sociale media.  

Voor customer contact zijn beide topics absoluut de toekomst, zelfs al vandaag. 

  • In de eerste sessie geeft Philippe Seghers, Chief Sales officer @Chatlayerrealtime demo's van AI en deelt hij boeiende cases. Zo leer je bij over de steeds grotere rol van AI in de customer experience funnel. Wist je overigens dat volgens Gartner in 2020 liefst 85% van alle klantenvragen door virtuele assistenten wordt beantwoord?
  • In de tweede sessie deelt Anke Van Oosterhout, Director Strategy & Operations @Moore Stephens, haar visie op de rol van sociale media in CX en wat er vandaag allemaal gebeurt op dat vlak.

Je ziet: heel boeiend. Net zoals de locatie van het seminar, de Brabantse Golf in Melsbroek waar je nadien kunt netwerken. 

 

U kan zich hier, als lid van CCForum, gratis inschrijven: www.newcocoms.com/summit

En bedankt Newco Communications: fijn dat je de leden van CCForum gratis uitnodigt.