De kaart en chocolaatjes van Customer Contact Forum, de verrassende initiatieven van onze leden, … Het leidde tot lachende gezichten bij medewerkers op de eerste “Dag van de customer contact-medewerker”. Je gelooft het niet? Bekijk onze Facebook-pagina.

 

Voor herhaling vatbaar! Het was de algemene reactie van medewerkers en leden van Customer Contact Forum. 15 september was een topdag.

 

De contactcenter-sector verdient een positiever imago

 

Customer contact-medewerkers zijn topsporters. Maar … wordt dit niet te vaak vergeten? Hier wilde Customer Contact Forum met de “Dag van de customer contact-medewerker” iets aan doen. Bij haar leden, bij niet-leden, bij het bedrijfsleven. Door de mensen die 7 dagen op 7 en 24 u op 24 u de klant te woord staan en via telefoon, mail, chat, ... alle vragen beantwoorden, in de bloemen te zetten.

 

Customer Contact Forum verstuurde een kaart en chocolaatjes. Diverse leden pikten het initiatief op en organiseerden extra activiteiten: een uitgebreid ontbijt, verrassende sport- en relaxatie-mogelijkheden, leuke attentie op desks, …

 

Een kampioenendag op Facebook

 

Zelden zoveel bezoekers en interacties gehad op onze pagina. 24+, Securitas, Mobile Vikings, Carglass, Europcar, Corona Direct, DMLights, met posts en foto’s brachten ze de “Dag van de customer contact-medewerker” tot leven. Niet alleen in real life maar ook viraal. Topsporters? Men zal het geweten hebben. Doel bereikt!

 

Bezoek onze Facebook-pagina – vind leuk, reageer en deel zodat de “Dag van de customer contact-medewerker” nog extra weerklank krijgt.