Thuiswerk in de customer contact-sector. Waarom en hoe?

Event date: 
donderdag, 1 februari, 2018 - 16:00

Een steeds moeizamer woon-werkverkeer. Werkbaar wendbaar werk. Geschikte kandidaten vinden.

Is thuiswerk een oplossing voor je customer contact-afdeling?

Bekruipt jou dan het wat ongemakkelijker gevoel van “hoe gaat dat werken?”

 

KLANTEN THUIS SERVICEN IN PYJAMA? WAAROM NIET. 

Zal thuiswerk ingeburgerd zijn in 2020?

Customer Contact Forum gaat op zoek naar feiten en antwoorden vanuit een breder perspectief.

Programma

  • 16.00 u.: Onthaal met koffie
  • 16.15 u.: Hoe ziet de toekomst van de customer contact-sector eruit? Hoe zullen de jobs evolueren? Dirk Coenen laat in zijn glazen bol kijken en presenteert het Cevora trendraport
  • 17.00 u.: De overheid grijpt in: thuiswerk – werkbaar wendbaar werk. Wat betekent dit voor je werkorganisatie? Brecht Stalmans, Adviseur Beleidscel Werk van het kabinet van minister Kris Peeters licht toe.
  • 17.45 u.: De ervaringen van Corona Direct: voordelen, addertjes onder het gras, wettelijke regeling, organisatie, technische infrastructuur. Georges Van den Hauten spreekt uit ervaring.
  • 18.30 u.: Open discussie
  • 19.00 u.: Nieuwjaarsdrink met lekkere hapjes

Leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 90 euro (of slimmer: worden lid van CCForum). Ook de no show fee bedraagt 90 euro.

Locatie

Corona Direct - Metrologielaan 2, 1130 Brussel

 

Schrijf je in …