COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Contact Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

Eigenlijk best interessant,” denk je wanneer je een aankondiging van een event van Customer Contact Forum ziet?

Maar de stap om meteen lid te worden, is net iets te groot?
Kom nu gratis en zonder verplichting naar een event naar keuze. Je mag ook 2 collega’s meebrengen.

 

 

Onze agenda

Op bezoek bij TUI - "Kennisdelen én samenwerken met verschillende departementen".

Kennisdelen is kracht.

Alleen door kennis te delen, kun je effectief samenwerken met anderen. Op 4 juni deelt TUI exclusief voor CCForum haar visie en ervaringen. Collega’s uit diverse departmenten (zelfs over de landsgrenzen heen) presenteren de unieke TUI aanpak.

Stof genoeg om van gedachten te wisselen. En alle tijd om al je vragen te stellen. Zoals je van CCForum gewend bent.`

Reserveer 4 juni

Vanaf 16 uur ben je welkom in de kantoren van TUI in Oostende, Gistelsesteenweg 1. 

Datum van event: 04/06/2019

Topseminar: “The Future Today”!

Een seminar van onze partner NewCo Communications.

Op de agenda staan twee topsprekers over twee actuele thema's: Artificial Intelligence en customer experience via sociale media.  

Voor customer contact zijn beide topics absoluut de toekomst, zelfs al vandaag. 

Datum van event: 13/06/2019

Save the date : op bezoek bij Corona Direct - e-commerce

meer info volgt

Datum van event: 17/09/2019

Save the date : eindejaarsevent

Datum van event: 21/11/2019