COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Contact Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

Eigenlijk best interessant,” denk je wanneer je een aankondiging van een event van Customer Contact Forum ziet?

Maar de stap om meteen lid te worden, is net iets te groot?
Kom nu gratis en zonder verplichting naar een event naar keuze. Je mag ook 2 collega’s meebrengen.

 

 

Onze agenda

Zelfsturend, hoe kom je zover ? Op bezoek bij Carglass

Hebben medewerkers bazen nodig of kunnen zij zichzelf managen ?

Het is een trend om medewerkers steeds meer verantwoordelijkheid en beslissingsbevoegdheid te geven. Het gevolg zijn gelukkigere medewerkers én succesvollere bedrijven.

Zelfsturing van teams heeft heel wat potentieel. Sommige organisaties zien het als een manier om betere resultaten te halen. Anderen doen het om de motivatie van medewerkers aan te zwengelen of om meer middelen vrij te maken voor eerstelijnswerk.
 

Datum van event: 19/03/2019

Save the date : op bezoek bij TUI

meer info volgt later

Datum van event: 04/06/2019

Save the date : op bezoek bij Corona Direct

meer info volgt

Datum van event: 17/09/2019