COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Contact Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

 

 

 

 

Onze agenda

Eindejaarsevent: Samen sluiten we het jaar leerrijk en lekker af!

21 november: zet die donderdag alvast in je agenda en bevestig snel je aanwezigheid op het eindejaarsevent van het Customer Contact Forum. Het programma is een mix van een inspirerende keynote van Michaël Van Damme van The Forge, brainstormen over de grote thema's voor 2020 en een heerlijke afsluiter. Samen met je collega's bepaal je welke thema's we volgend jaar gaan aansnijden. En nadien beleef je een volstrekt unieke en gezellige avond met je collega's. Het thema? Authentieke paella in een storytellingversie ... Het wordt bijzonder én bijzonder lekker. Tot 21 november.

Datum van event: 21/11/2019

Vijfde "Dag van de Customer Contact-medewerker"

Customer contact-medewerkers krijgen op 17 september een Grote Schouderklop 

Op donderdag 17 september is het de jaarlijkse Dag van de Customer Contact-medewerker. Op die dag sturen medewerkers van tientallen bedrijven een digitale of echte Grote Schouderklop naar de collega's van de customer contact-afdeling. Zo tonen ze hun waardering voor de inzet en de uitdagende job om klanten en prospecten een klantgerichte service te geven. Ook via sociale media worden er massaal Grote Schouderkloppen uitgedeeld en zijn er media-acties gepland.

 

Datum van event: 17/09/2020

save the date : eindejaarsevent

Datum van event: 26/11/2020