COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Experience Forum organiseert regelmatig boeiende events en workshops waar collega’s uit de contactcentersector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

 

 

 

 

 

Onze agenda

Customer Experience Battle 2020

Customer Experience Battle:  steekt jullie customer experience er hoog bovenuit? 

Schrijf je team in en strijd mee om de Gouden Giraf! 

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog bovenuitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 20 februari 2020 tijdens de Customer Experience Battle. 

 

• Laat je eerst inspireren door de wervelende keynote van topspreker Frans Reichardt.

Datum van event: 20/02/2020

Gratis naar een praktijkgericht topseminar over burn-out.

Burn-out is ook in onze sector helaas geen uitzondering. De impact is ingrijpend, voor de medewerker en voor de organisatie. Als belangenorganisatie wil het Customer Contact Forum oplossingen helpen aandragen. Daarom ben je van harte welkom op een topseminar georganiseerd door INNI publishers, op donderdag 26 maart van 14 tot 18 uur in Kortrijk. 

Wat mag je verwachten van deze Expertsessie Burn-out? 

• 5 specialisten met een uitgesproken visie vanuit verschillende invalshoeken

Datum van event: 26/03/2020

Vijfde "Dag van de Customer Contact-medewerker"

Customer contact-medewerkers krijgen op 17 september een Grote Schouderklop 

Op donderdag 17 september is het de jaarlijkse Dag van de Customer Contact-medewerker. Op die dag sturen medewerkers van tientallen bedrijven een digitale of echte Grote Schouderklop naar de collega's van de customer contact-afdeling. Zo tonen ze hun waardering voor de inzet en de uitdagende job om klanten en prospecten een klantgerichte service te geven. Ook via sociale media worden er massaal Grote Schouderkloppen uitgedeeld en zijn er media-acties gepland.

 

Datum van event: 17/09/2020

save the date : eindejaarsevent

Datum van event: 19/11/2020