Zij zijn lid

" In 1993 bezocht ik voor het eerst een contact center, om te zien hoe zij een outboundproject “afspraken maken per telefoon” organiseerden. Ik was niet onder de indruk van de garage ingericht met goedkope tafels in U-vorm en met op elke tafel een telefoontoestel, een pen en papier. Van automatisatie -laat staan crm- was nog geen sprake. En toch inspireerde het mij.

Enkele jaren later was ik verantwoordelijk voor het opsplitsen van afdelingen van een bedrijf in front- en backoffice. Ik kreeg de kans om de frontoffice, maw. Mijn eerste call center uit te bouwen. Deze uitdaging wou ik graag aangaan. Mijn inspanningen werden beloond toen we één jaar later een award van teleperformance Nederland wonnen. Nog een jaar lateer wonnen we diezelfde award in de categorie “beste email-contact center”

We zijn 20 jaar later en de contactcenterwereld boeit me nog altijd. Het is een evoluerende wereld, waar continu gestreefd wordt naar verbetering. Netwerking is voor mij dan ook van essentieel belang om de vinger aan de pols te houden. Het Contact Center Forum kan hier een erg belangrijke rol is spelen. Verantwoordelijken en teamleaders van kleine contact centers / klantendiensten / telesales / customers services kunnen praktijkervaring en innovatieve ideeën delen en leren van elkaar. " 

 

"Bij ALD Automotive is de naam van onze klantendienst geëvolueerd van Driver Service naar Contact Center, en nu recent omgedoopt tot Customer Care. Deze evolutie kenmerkt hoe wij met onze klanten willen omgaan. Tegelijk lopen wij dagelijks aan tegen snel veranderende markttendensen en -vragen waarop we niet altijd direct een antwoord hebben. En hoe kunnen we hierop beter inspelen dan door informatie en ervaringen uit te wisselen tussen ‘gelijkgestemden’? Stuk voor stuk bedrijven die de klant centraal stellen, in het middelpunt van het ‘forum’! Leren van & met mekaar! Ik kijk ernaar uit om me met volle goesting in dit avontuur te storten…" 

DLight is opgericht met slechts 1 doel voor ogen: de dienstverlening van bedrijven in de auto-industrie helpen afstemmen op de hedendaagse klantvereisten. DLight biedt dienstverleningen aan die het mogelijk maken om digitale perfectie en menselijke connectie te combineren. Deze servicecomponenten brengen uw onderneming op het niveau van ‘the best in the business’.

Kennis vormt voor organisaties een belangrijk kapitaal daarom kiezen wij ervoor om samen te werken met andere ondernemers, onze opinie is dat door te kijken naar wat elkaar verbind we elkaar kunnen versterken. Elk bedrijf heeft zijn eigen identiteit en unieke manier van aanpak; indien we ons hierdoor laten leiden kunnen we enkel elkaar inspireren. Als jong maar snel groeiend bedrijf willen we graag onze ervaringen delen met collega’s uit het vak om zo samen een groeikracht te ontwikkelen en uiteraard te leren van elkaar.​ 

Meer info: http://www.cuxco.be

TNT streeft naar een ultieme klantervaring op het gebied van expressvervoeren wil daarom ook de Customer Care processen continue verbeteren. Wij zijn steeds op zoek naar vernieuwing om onze klanten op de meest effectieve en klantvriendelijke manier te kunnen servicen. Daartoe biedt dit forum heel wat mogelijkheden : het delen van ervaringen en het uitwisselen van
trends/producten in de markt. 

Meer info: https://www.tnt.com

24+

24+ contactcenter werd in 2008 opgericht als joint venture tussen KBC- en VAB-groep. De in-en outbound afdelingen van 24+ werken hoofdzakelijk voor KBC, maar sinds enkele jaren doen ook heel wat andere bedrijven een beroep op 24+. In alle klantcontacten die onze opdrachtgevers ons toevertrouwen, ligt onze focus op het realiseren van een ‘positief klantcontact’. Naast het bieden van een oplossing of het maken van een afspraak is het gevoel dat de klant overhoudt aan het klantcontact het allerbelangrijkste. De manier van communiceren met klanten is namelijk een bepalende factor in hun klantentevredenheid en beïnvloedt tevens het imago van onze opdrachtgevers. De snel veranderende maatschappij, technologie en klantverwachting vraagt dat we ons als contactcenter vernieuwend en innovatief opstellen tegenover onze opdrachtgevers. In die zin lijkt het Customer Contact Forum ons dan ook de aangewezen plek om ideeën en ervaringen uit te wisselen met andere contactcenters om zo van elkaar te leren en samen sterker te worden. 

NewCo Communications is een Belgisch bedrijf dat zich volledig heeft toegespitst op meertalige near-en offshore contact center BPO oplossingen. Dankzij deze zuivere specialisatie kan NewCo een hoogwaardige dienstverlening aanbieden aan zeer competitieve prijzen. NewCo werkt vanuit twee sites: Casablanca en Barcelona met een totale capaciteit van 500 seats. Beide sites zijn volledig complementair met elkaar en op basis van het type activiteiten wordt de “best-shore” locatie bepaald in functie van de meest optimale overeenkomst tussen complexiteit van de dienstverlening en vereiste agent profiel/skills.

 

Hoewel NewCo opereert vanuit het buitenland, verlenen we dienstverlening aan voornamelijk Belgische consumenten. In die zin is het voor NewCo van essentieel belang om het “reilen en zeilen” op de voet te volgen van de Belgische contact center wereld. Het Customer Contact Forum is dan ook voor ons een uitstekend initiatief en medium om ideeën en ervaringen uit te wisselen en de evolutie in de Belgische contact wereld te volgen.

"Als familiaal B2B contact center hechten we veel belang aan de kwaliteitsvolle klantgerichte uitvoering van onze opdrachten.

Een contactcenter, intern of extern, staat zeer vaak in voor de “eerste indruk” van klanten en prospecten. Om die klantverwachtingen professioneel te borgen moeten de “machines en processen” uiteraard goed geolied zijn. Toch zijn het de mensen waarmee uw klant of prospect in contact komt die het echte verschil maken. Voor een externe partner, die deze rol vervult, is men op dat vlak terecht nog veeleisender.

CC Forum is uiteraard niet de enige vereniging van Callcenter bedrijven... maar het is, in de 30 jaar dat mijn bedrijf ondertussen deze klantendienstrol vervult, wel het eerste initiatief waarvan de praktijkgerichte menselijke visie mij meteen aansprak.

De ervaringsuitwisseling met collega’s die, elk voor zich, oplossingen zochten/zoeken voor de “universele” CC-uitdagingen, is voor mij de hoofd motivator om tijd vrij te maken en actief mee te werken aan de doelstellingen van deze beroepsvereniging." 

Meer info: http://www.filad.be

Professioneel IThuisondersteuning is de afdeling van Familiehulp die huishoudelijke hulp aanbiedt binnen het systeem van de dienstencheques.

Familiehulp is met meer dan 12.500 medewerkers actief in de thuiszorg en –ondersteuning in Vlaanderen en Brussel. Deze partnerorganisatie van beweging.net biedt een breed gamma van thuiszorgdiensten zoals gezinszorg, ouderenzorg, zorg voor personen met dementie, zorg voor personen met psychische kwetsbaarheid, zorg voor personen met een handicap,  zorg voor personen in kansarmoede, kraamzorg, palliatieve zorg, oppas, poetshulp en karweihulp. Familiehulp organiseert opleidingen voor het beroep van verzorgende, beheert kleinschalige dagverzorgingshuizen (NOAH’s) en baat 6 kinderdagverblijven uit. Met Goed Wonen is Familiehulp ook actief in de sociale economie.

Bij PIT staat ‘de mens’ steeds centraal, of het nu om onze klant of om onze medewerkers gaat. Onze deelname aan het CCF tilt communicatie met beide groepen naar een hoger niveau. Onze medewerkers van de klanten- en planningsdienst leren van andere  ‘experten’ ” en geven op hun beurt hun kennis en kunde door. Die wisselwerking is net de meerwaarde van het CCF: geen topdownbenadering, maar efficiënte uitwisseling op de werkvloer. Een visie die naadloos aansluit bij PIT. 

 

Renewi is afvaldienstverlener, recycleerder en leverancier van hoogwaardige secundaire grondstoffen. Van het afval dat wordt ingezameld krijgt ongeveer twee derde via recyclage een tweede leven als grondstof. Met haar activiteiten realiseert Renewi een omzet van ruim 1 miljard euro. Renewi is marktleider in de Benelux (thuismarkt) en is ook actief in Duitsland, Frankrijk, Portugal en Hongarije. Centraal staat de visie om uit het afval van vandaag de grondstoffen te winnen voor de producten van morgen.

Bij Renewi staat de “klant centraal”. Die aanpak resulteerde in een score van 8.6 op 10 in ons laatste klantentevredenheidsonderzoek. Een mooie score die ook meteen de uitdaging van morgen weergeeft. Wij hebben gekozen om lid te worden van het CC Forum omdat we ervan overtuigd zijn dat informatie en ervaringen delen door netwerken steeds verreikend is. Door actief de dialoog op te zoeken om best practices te delen, willen we onze uitdaging kracht bijzetten. 

Het CC Forum is een ideale manier om ervaringen uit te wisselen en nieuwe ideetjes op te doen. Onze eerste samenkomst gaf ons allemaal de indruk dat we - gelukkig - niet de enigen zijn die met sommige restricties te maken krijgen en dat gaf ons onmiddellijk een gevoel van samenhorigheid.
Het is leuk om samen met gemotiveerde mensen te brainstormen hoe we bepaalde issues kunnen aanpakken.
Tenslotte is het uitwisselen van ervaringen de perfecte manier om te evolueren in je eigen contactcenter. 

VAB

VAB is de grootste Vlaamse mobiliteitsclub die voor zijn meer dan 380.000 leden zekerheid, bescherming en levenscomfort - zowel thuis, onderweg als op reis - nastreeft. De opgebouwde expertise wordt eveneens gecommercialiseerd in een sterk groeiende B2B markt (leasingmaatschappijen, autoconstructeurs, verzekeringsmaatschappijen, korte termijnverhuur, …)

Voor vragen i.v.m. onze producten (pechbijstand, reisbijstand, fietsbijstand, annulatieverzekering, …) kan u terecht bij de VAB-Klantenservice. Bij pech of ongeval in binnen- of buitenland kan u onze VAB-Alarmcentrale dag en nacht bereiken. Met 2 inhouse contact centers in een dienstverlenende sector en met een duidelijke kwaliteitsmissie hopen wij dat het Customer Contact Forum een leeromgeving kan zijn van, voor en mét alle deelnemende contact centers, en dit in een sfeer van transparantie en vertrouwen.  

Meer info: http://www.vab.be

‘Damage is een nieuwe groep van carrosseriebedrijven. Onze groep richt zich specifiek op vloten, leasing- en verzekeringmaatschappijen. We garanderen onze klanten een sterke, duidelijke meerwaarde. En om die missie waar te maken, kunnen we bogen op de vele tientallen jaren ervaring die de carrosserieën van deze groep samen kunnen voorleggen. Maar om de klant een excellente service te kunnen bieden, moeten we die klant natuurlijk wel eerst zien te bereiken. Via welke kanalen kunnen we dat best doen? En waar liggen precies de kansen en opportuniteiten?  We geloven oprecht dat de getuigenissen op deze website, verschillende netwerkevents en opleidingen ons hierin kunnen helpen. En van onze kant helpen we, waar mogelijk, natuurlijk ook een collega.’ 

Dé referentie in het aanbieden en implementeren van Front Office diensten.
"Grow Customer Experience"​ omschrijft perfect wat we dagelijks met ons team nastreven.

Grow

Axon helpt KMO’s om te groeien. We verhogen niet alleen de interne efficiëntie van je zaak. Reken op betere marketing, meer sales en vooral kunnen doen wat je als ondernemer wil doen: het ondernemen zelf.

Customer

De klant van onze klant, daarvoor doen we het. Maar dat begint natuurlijk bij U, als klant van Axon.

Experience

De "customer journey" was nog nooit zo belangrijk. Consumenten zijn meer dan ooit op zoek naar een beleving in alles wat ze doen. Snelheid is daarbij een belangrijke factor. Axon gebruikt de meest hedendaagse technieken om de beleving voor jouw klanten te maximaliseren. 

Meer info: http://www.axon.be

Een paar jaar geleden hebben wij onze customer service afdeling uitgebreid met een callcenter. Een ganse uitdaging want zeg nu zelf, telefoneren met slechthorenden met een gemiddelde leeftijd van 74 jaar, niet de makkelijkste opdracht! Met een minimum aan ervaring maar pakken enthousiasme en wilskracht zijn we er voor gegaan en kunnen we vandaag spreken over een ‘care center’ waar klant en lead centraal staan. Ondertussen praten we ook al een aardig woordje mee over inbound, scripts en service levels! En, we hebben zin naar meer! We zijn op zoek naar frisse ideeën,  best practice  en enthousiasme en hopen dit via jullie te vinden! Kortom, info sharen met mensen die dezelfde taal spreken, …..Wij kijken er alvast naar uit! 

 

“BOSS paints is een Customer Intimacy bedrijf waarbij we voortdurend werken aan verbetering en optimalisatie van onze dienstverlening naar klanten toe.

Met ons hernieuwde klachtenbeleid “de klant staat centraal” slaan we een richting in die nog meer gericht is op de klantenbeleving en dus een hogere klantentevredenheid.  Bovendien gaan we extra inzetten op preventie.  Daartoe is onze “klantendienst” een nieuw begrip.  Om de ervaring van andere collega’s te horen, zijn we ingestapt in het forum, boeiend." 

Meer info: http://www.boss.be

De verwachtingen van onze klanten overtreffen, daar gaan we voor, elke dag opnieuw!

Carglass® is dé specialist in het herstellen en vervangen van voertuigbeglazing in België en Luxemburg. Elk jaar helpen we meer dan 350.000 automobilisten, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Wij helpen onze klanten in één van onze 44 servicecenters verspreid over België en Luxemburg. Of één van onze 100 servicewagens gaat ter plaatse de ruit herstellen. Het Customer Contact Center voor België en Luxemburg, gevestigd in Hasselt, staat dag en nacht paraat om vragen te beantwoorden en klanten verder te helpen. Bevind je je in het buitenland? Dan wordt ook vanuit Hasselt alles geregeld zodat je ter plaatse snel geholpen kan worden in één van onze lokale Service Centers.

Onze klanten beoordelen onze service met 4.8/5.  Om dit niveau elke dag opnieuw te realiseren, heb je medewerkers nodig die met “goesting” komen werken.  Wij trachten ervoor te zorgen dat onze medewerkers hun job met passie doen en in een geweldige omgeving kunnen werken, zodat ze niet het gevoel hebben dat ze op het werk zijn.

Voornamelijk in het Customer Contact Center, waar veel verwacht wordt op vlak van prestaties en attitude, blijft dit steeds opnieuw een uitdaging.  Bij Carglass® hebben we volop de kaart van de digitale wereld getrokken, waarbij permanente training en coaching centraal staan. 

Af en toe eens een kijkje nemen hoe andere collega’s dit aanpakken, maakt dat je leert van anderen en sneller kunt schakelen als het er op aankomt te vernieuwen.  
Het Customer Contact Center Forum biedt hiervoor heel wat mogelijkheden. 

Isabel Group kan rekenen op de expertise van 250 medewerkers, heeft zijn hoofdzetel in hartje Brussel en investeert elk jaar een derde van haar omzet in innovatie. Met meer dan 20 jaar ervaring en 75.000 professionele gebruikers is Isabel Group een betrouwbare en solide partner voor de optimalisatie van de financiële administratie.

Het afgelopen jaar voerden 30.000 bedrijven, zelfstandigen, organisaties en overheden voor meer dan 2.600 miljard euro aan transacties uit via het platform Isabel 6. Onze focus: processen vereenvoudigen binnen de financiële waardeketen. Cruciaal daarbij is de bescherming tegen externe computerbedreigingen zoals virussen, hackers en storingen.

Isabel Group is ook de drijvende kracht achter Zoomit, de gratis dienst in Internet en Mobile Banking van 13 banken waarmee facturen met één muisklik snel en gemakkelijk betaald worden. Zoomit wordt gebruikt door 900.000 consumenten en verwerkt jaarlijks 95 miljoen documenten van meer dan 100 verzenders van facturen en loonbrieven.

Met de afdeling Isabel Customer Care werken we elke dag aan het optimaliseren van onze dienstverlening. We kijken dan ook met hoge verwachtingen uit naar de uitwisseling van trends en ervaringen met Customer Contact Forum zodoende onze huidige klantentevredenheid te overstijgen. 

VikingCo – vorig jaar overgenomen door MEDIALAAN en recent omgedoopt naar UNLEASHED – is natuurlijk het meest bekend van Mobile Vikings, de mobiele provider voor wie op zoek is naar goedkope en veel data. Naast de aantrekkelijke tarieven, waarmee ze de kleine uitdager zijn op een grote markt, staat Mobile Vikings ook bekend voor zijn rebelse karakter en onovertroffen klantvriendelijkheid.

Onze Viking Care staat bekend voor zijn efficiëntie en authenticiteit. Een telefoon wordt binnen 8 seconden opgenomen door een persoon, niet door een automatische computer. Vragen via mail worden binnen 12u beantwoord. De interacties met de leden – want bij Mobile Vikings ben je geen klant, maar een lid – op sociale media zijn doorspekt met sarcasme, speelsheid en liefde voor het product.

Customer care zit bij UNLEASHED verweven in het DNA. Het is de basis van het bedrijf en maakt van ons de meest unieke provider van België!

 

Gerechtsdeurwaarderskantoor De Wilde & Baele groeide de voorbije 35 jaar uit tot een vertrouwde partner voor credit management en incasso. Transparantie, kwaliteit en respect staan centraal.

Ondersteund door onze ambtelijke expertise en middelen ontwikkelden we gespecialiseerde invorderingstechnieken waarbij we gerechtelijke stappen zoveel mogelijk vermijden. Tenzij uw debiteuren ons geen keuze laten. Dan kan u rekenen op een onmiddellijke overgang naar de gerechtelijke procedure.

Onze permanent opgeleide medewerkers analyseren met performante IT systemen diepgaande data tot een corréct onderbouwde credit scoring. Een methodiek die we permanent innoveren.

We communiceren transparant en beslissen met u. We hebben immers geen klanten, maar partners! 

DHL Express is globaal marktleider en specialist in internationaal verzenden en koerierdiensten. Wij werken intussen 40 jaar aan de bouw van ons netwerk én verbeteren nog elke dag. Ons succes hebben we te danken aan ons globaal netwerk van meer dan 100 000 werknemers verspreid over meer dan 220 landen en gebieden. Werknemers die elke dag opnieuw de beste service willen bieden. Wat ons voornamelijk onderscheid is de kennis van onze mensen in hun vakgebied: internationaal verzenden. Hun kennis samen met hun 'can do houding', betekent een eerste klas service op alle vlakken. Maar het betekent voornamelijk dat uw zendingen zo snel en veilig mogelijk op hun bestemming geraken. De expertise van onze mensen wordt op dagelijkse basis getest maar ook bijgeschaafd. DHL Express hanteert namelijk een wereldwijd (bekroond) trainingsprogramma: CIS - Certified International Specialist. Zo zorgen we ervoor dat onze werknemers waar ook ter wereld dezelfde kwalitatieve service bieden en up to date blijven als het gaat over internationaal verzenden.

Mede door het CIS- programma is DE KLANT CENTRAAL ZETTEN in alles wat we doen een deel van ons DNA. Voor ons is Customer Service geen vak, maar een attitude!

Bewustzijn van wat we doen en luisteren naar de feedback hoe we de business van onze klanten kunnen doen groeien is ons paspoort naar de toekomst.

Daarom selecteren we onze nieuwe medewerkers steeds vaker op basis van hun attitude en onze 4 CIS values zijnde Can Do, Passion, Speed & Right First Time. De algemene en technische kennis leren we hen zelf .

Omdat de markt constant in evolutie is en wij steeds op de hoogte willen blijven van nieuwe trends en ontwikkelingen lijkt ons het 'Customer Contact Forum' de ideale plek om te sparren over ideeën en om ervaringen uit te wisselen.

Op deze manier kunnen we sneller schakelen om onze dienstverlening verder naar een hoger niveau te tillen. 

DEKRA Belgium NV is een sterk team van 270 medewerkers dat garant staat voor een full service dienstverlening en bestaat uit 5 afdelingen:

  • DEKRA Expert Services is de innovatieve marktleider in het uitvoeren van schadebegrotingen in Automotive, Marine, Brand en Aansprakelijkheid voor verzekeraars.
  • DEKRA Claims Services levert claims management diensten voor nationale en internationale verzekeringsmaatschappijen en wagenparkbeheerders.
  • DEKRA Automotive Solutions is Europees marktleider in het aanbieden van B2B oplossingen ter optimalisatie van administratieve, technische en commerciële processen tijdens de volledige levenscyclus van een vlootvoertuig. Zij bedienen hiermee alle belangrijke spelers in de Automotive markt.
  • Amedes is gespecialiseerd in het leveren van professionals in de verzekeringssector. Hun corebusiness is projectsourcing waarbij ze al vele jaren specialisten inzetten op tijdelijke opdrachten en interim managers op freelance basis.
  • ERS-Academy is een erkend opleidingscentrum voor chauffeurs met rijbewijzen C en D voor de verplichte nascholing vakbekwaamheid en permanente vorming van beroepschauffeurs.

 

DEKRA Belgium streeft naar een optimale dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Digitalisering en innovatie zijn voor DEKRA Belgium belangrijke criteria om de klantbeleving te verbeteren. Om onze groei verder te realiseren willen we een wendbare organisatie zijn die flexibel kan inspelen op de wensen van de klant. We delen hierbij graag onze ervaringen en uitdagingen. We zijn benieuwd naar de best practises, de markttendensen, de innovaties op het vlak van customer service, … . We horen graag van onze klanten én partners hoe het nog beter kan en we streven naar continue verbetering in onze bedrijfsprocessen. Het Customer Contact Forum leek ons dan ook een ideaal forum om deze doelstelling te ondersteunen!

Meer info: http://www.dekra.be

TUI België is een onderdeel van de TUI Group, de grootste toerismegroep ter wereld. We zijn marktleider in België en zijn bekend onder de merknamen TUI, Sunjets.be, VIP Selection en de luchtvaartmaatschappij TUI fly.

TUI fly vliegt naar 94 bestemmingen en vanuit 4 Belgische luchthavens. 

Specifiek voor TUI zijn de unieke vakantieconcepten, waarbij elk type vakantieganger een vakantie op maat van zijn verwachtingen zal vinden tot in de kleinste details: van koppels tot families, van totale rustbeleving tot clubanimatie.

TUI draagt professionele dienstverlening hoog in het vaandel en wil via alle wegen een laagdrempelig contact met de reiziger realiseren. De klant die online wil boeken, krijgt snel een antwoord op zijn vragen via chatsessies tot 22u of per e-mail. In onze 98 TUI shops, steeds op een toplocatie in zowat elke stad,  staan onze opgeleide medewerkers klaar om service te verlenen aan elke TUI klant, ook de online boeker.

Meer info: http://www.tui.be

Vacansoleil biedt de mooiste plekjes op meer dan 490 luxe campings in 16 verschillende landen. Geniet van een deugddoende vakantie in een luxe stacaravan, bungalow of safaritent of glamping. De topcampings van Vacansoleil zijn altijd geschikt voor het hele gezin. De meeste campings in hun aanbod beschikken over een zwembad, vaak met apart kinderbad. Ook is het merendeel voorzien van een speeltuin, restaurant en professionele animatie. Op de website www.vacansoleil.be vindt u dagelijks tal van aanbiedingen en promoties of neem een kijkje op het Vacansoleil Magazine voor meer inspiratie.

De Stroomlijn is een jong en snelgroeiend bedrijf dat opgericht werd in 2007. Vanuit 3 operationele vestigingen zijn we actief in Mechelen, Gent en Ieper. We verzorgen als contactcenter de klantencommunicatie voor 2 specifieke opdrachtgevers: Eandis en Farys. Bovendien zijn we een dochteronderneming van deze beide belangrijke spelers uit de energie- en watersector die continu in contact willen staan met hun klanten.

Dagelijks staat ons team van meer dan 260 enthousiaste medewerkers paraat. Om mensen aan de andere kant van de lijn vlot en deskundig te helpen wanneer ze contact zoeken met hun nutsbedrijf. Bijvoorbeeld met vragen over facturatie, meterstanden, defecten en werkzaamheden.

Naast deze eerstelijnsopvang diversifieert De Stroomlijn ook zijn activiteiten. We staan als eerste aanspreekpunt immers ook in voor degelijke IT-support bij Eandis. Alle Eandis medewerkers kunnen op elk moment terecht bij onze helpdesk. Problemen met software, hardware of netwerk-connecties? Onze operatoren lossen ze snel en efficiënt op.

AXA Bank focust met haar klantgerichte aanpak op de begeleiding van meer dan 800.000 klanten bij al hun belangrijke levensbeslissingen. De bankagenten helpen spaarders levensprojecten te realiseren - aangepast aan hun specifieke noden en doelen. Zo werkt de bank aan een lange termijn vertrouwensrelatie met haar klanten om samen een vermogen op te bouwen. De eenvoudige en transparante aanpak maakt de bank aantrekkelijk voor ieder type klant. Zo bekleedt AXA Bank met een vijfde plaats een sterke positie in de markt van Belgische woonkredieten – in 2016 deden 18.000 Belgische gezinnen beroep op AXA Bank voor de aankoop van een nieuwe woning. Ook beleggers vinden hun gading bij de bank, die nu ook sterk inzet op beleggingsadvies op maat voor zowel beginnende als fervente beleggers.

Meer info: http://www.axa.be

De Persgroep Publishing (dPP) werd opgericht op 1 januari 2007 en is voor 100% een dochteronderneming van De Persgroep.

De Persgroep Publishing is actief in kranten, magazines en nieuwe media en huisvest een aantal marktleiders zoals Het Laatste Nieuws, Dag Allemaal, Goed Gevoel en HLN.be.

Het maken van sterke mediamerken is het streefdoel van ons bedrijf.

"CCForum: dat is content en netwerken in een ongedwongen sfeer" 

Meer info: http://belfius.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 90 vestigingen in België.

Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, huishoudhulpen via dienstencheques, integratie van HR-software ... én gespecialiseerde uitzendarbeid.

Zo zorgen onze kantoren van Call & Customer Service voor klantvriendelijke medewerkers in jouw call- en contactcenter, voorafgegaan door een zorgvuldige screening en selectie.

ASAP focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis.

Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht je dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

 

Meer info: http://www.asap.be

" Pidpa is het waterbedrijf van de provincie Antwerpen. Meer dan 100 jaar zijn wij actief in de productie en distributie van drinkwater; meer dan 10 jaar staan wij in voor het professioneel beheer van afval- en regenwater. Een uitgebreide waaier van waterdiensten zorgen ervoor dat onze klanten kunnen genieten van een integrale waterservice."

Meer info: http://www.pidpa.be

GO Smart Repair Center is een Belgische groepering van TOP-herstellers die dezelfde waarden en normen uitdragen binnen hun bedrijven.

Of onze klant nu een grote vloot, een leasingmaatschappij, een verzekeringsmaatschappij óf een particulier is, wij zullen steeds de beste service voorzien.

Dit doen we enerzijds door een geautomatiseerd proces op maat aan te bieden. We gaan samen met de klant kijken hoe we het schadeproces zo efficiënt mogelijk kunnen laten verlopen. Anderzijds zijn de Go Smart Repair Centers dé koplopers in het aanbieden van smart repair technieken.

Deze twee voordelen geven ons de mogelijkheid om herstellingen op een duurzame, tijdsvriendelijke, kwalitatieve en budgetvriendelijke manier uit te voeren.

Heb je interesse of wil je meer informatie, neem dan gerust contact met ons op via contact@smartrepaircenter.be of via het gratis nummer 0800-1-30-40.