Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker 

Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het Customer Contact Forum zet hen daarom voor het 4dejaar op rij in de bloemetjes. De Dag van de Customer Contact Medewerker op 19 september 2019 is hún dag. Neem ook deel met jouw bedrijf aan dit initiatief!

 

Zo verras jij je customer contact-medewerkers op donderdag 19 september 2019 

Stel je voor: je krijgt als customer contact-medewerker een telefoontje van je CEO om je te bedanken. Dat gaat in tientallen bedrijven ook écht gebeuren tijdens de Dag van de Customer Contact Medewerker. Tijdens een exclusieve ontbijtsessie voor CEO’s - ook jullie CEO wordt uitgenodigd -  zetten wij een pop-upcontactcenter op poten. Vervolgens belt hij of zij als verrassing medewerkers persoonlijk op om hem of haar te bedanken. 

 

Ook bij jullie in het bedrijf zelf is het feest!

De voorbije jaren organiseerden veel bedrijven leuke acties om hun customer contact-medewerkers op een originele manier te bedanken. Bedenk dus alvast een manier om op 19 september 2019 jouw teamleden te tonen dat je hen echt waardeert.
Inspiratie nodig? Bekijk dan eens de foto’s van vorig jaar op onze Facebookpagina!

 

Waarom jouw customer contact-medewerkers deze dag helemaal verdienen?

Customer contact-medewerkers zijn hét visitekaartje van jouw bedrijf. Zij zorgen ervoor dat consumenten loyale klanten worden. Bovendien blijven ze altijd professioneel en vriendelijk, ook op mindere momenten. 

 

Zet hen daarom op donderdag 19 september 2019 écht in de spotlights! 

 

Sponsors

   
     

Impressies van editie 2018

Enkele beelden:

     

Impressies van editie 2017

Enkele beelden:

   

Impressies van editie 2016

Enkele beelden: