De mooiste manier om als bedrijf je waardering te laten merken voor je customer contact-team

In ons land zijn er duizenden mensen actief in een customer contact-afdeling. De belangenorganisatie Customer Contact Forum zorgt voor de verdere professionalisering van de branche en ontwikkelt tal van initiatieven om de kwaliteit steeds verder te verhogen. Een van de initiatieven is de organisatie van de Dag van de Customer Contact-medewerker. Een nationaal evenement dat met veel enthousiasme wordt georganiseerd in grote, middelgrote en kleine ondernemingen. Het doel? Het customer contact-team de waardering geven die het verdient.

Customer contact-medewerkers krijgen op 19 september een Grote Schouderklop

Op donderdag 19 september is het de jaarlijkse Dag van de Customer Contact-medewerker. Op die dag sturen medewerkers van tientallen bedrijven een digitale of echte Grote Schouderklop naar de collega's van de customer contact-afdeling. Zo tonen ze hun waardering voor de inzet en de uitdagende job om klanten en prospecten een klantgerichte service te geven. Ook via sociale media worden er massaal Grote Schouderkloppen uitgedeeld en zijn er media-acties gepland.

Meld je aan voor de Grote Schouderklop

 

Wie kan er meedoen aan de Grote Schouderklop op 19 september?

De campagne is voorbehouden aan de leden van het Customer Contact Forum, de belangrijkste belangenorganisatie voor customer contact-centra in ons land. Is je organisatie nog geen lid, dan is dit het ideale moment. Je krijgt dan gratis het campagnepakket en geniet zo mee van de massale nationale aandacht die dit initiatief op donderdag 19 september krijgt.

 

Doe ook mee aan CEO-ontbijt op 19 september

Vorige jaar organiseerde het Customer Contact Forum een felgesmaakt ontbijt op de Dag van Customer Contact Medewerker. CEO's van grote bedrijven en kmo's kwamen samen om ervaringen uit te wisselen over het belang van een professionele customer contact-strategie. Ook dit jaar is er weer een CEO-ontbijt. Een echte aanrader, zeker omdat dit netwerkevent de steun geniet van toonaangevende namen. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CEO's bellen een aantal van hun customer contact-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken!

Op 19 oktober is DHL Express gastheer. Jouw CEO mag uiteraard niet ontbreken op dit exclusieve event.

Interesse? Schrijf je hier in.

Wat zijn de voordelen van het lidmaatschap van het Customer Contact Forum?

Het Customer Contact Forum is een hechte organisatie die haar volle expertise richt op kwaliteitsverbetering en professionalisme van customer contact. Regelmatig zijn er bedrijfsbezoeken waar de leden kennismaken met andere werkwijzes. Ook is er volop aandacht voor nieuwe technologieën en is er een stimulerende uitwisseling van ervaringen. Verder is er een jaarlijks event waarop nieuwe inzichten keynotespeakers, networking en een gezellig feestje perfect samenkomen.

Hier vind je meer informatie over het lidmaatschap van het Customer Contact Forum.

 

 

Impressies van editie 2018

Enkele beelden:

     

Impressies van editie 2017

Enkele beelden:

   

Impressies van editie 2016

Enkele beelden: